1 December då, fan vad tiden går !

Idag så började dagen med att bussen från lycksele va trasig och kunde ine köra, så alla fick åka taxi, jag blev då hämtad av Marie Hugosson, jävligt tur, för jag behövde va på skolan .
Väl på skolan så skickade jag och marcus in vårat dryckesarbete, vilken succé ! ;)
Sen gjorde ja lite svenska läxa, men sånt måste man ju också göra :)

Som en liten notis så säger jag : GRATTIS ELINA !

Som en annan notis : GRATTIS ALLA OSKAR, SPECIELLT MIN ÅKE ! :]
- Jag har inte träffas min prins på så länge, hoppas han har det bra i burträsk :)

Annars så är de bara bra med mig, helgen va i stora drag väldigt lyckad :]
Jag har börjat tänka på julklappar, de är ju fan snart jul ! ! ! !
Men det ska nog lösa sig :] får börja iveckan ! :)

Nu ska ja plugga körkortsteori :] thihi ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0