! :)

Tänkte skriva några citat jag hört genom min dagar :)

Cilla - Ja suug, men hellre de än slicka !

Ina - Men hallå, va sa du ?.. nej men.. TYST!
+ Antar att jag pratade lite för fort :)
 - Man kan inte göra allt! Simmade du med flodhästar från japan kanske?
-Spring då, stå int o svälj i tusen åår!
- Madde du ät fel saker!

Lissan - Jag slog skallen i huvet !
- Ja är då int agges .. aggvise .. ! (hon mena aggresiv)

Madde - Holland, ligger inte det iSvergie ?
- Holland, det är ju ett eget land. Det hör man ju ! Hol-land !

Matilda - Andas du?!
Cilla - Nae, Jag håller andan då jag sover !

Jag har som läst mina gammla inlägg på lunar och på apa, då hittar man lite smått och gott :)
Pusspussssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0