Har inte skrivit på en stund så dehär blir väl långt kanske . . .

Jag tog lov i Onsdags alltså, så himla skönt.
Jag har åstakommit :
- Kört till och från stan med Lina för att göra det sista innan jul .
- Varit hos Pipis ! :)
- Kört till och från Umeå för att hämta Ina och Pontus, spännande, eftersom att det blev min första gång i umeå !
- Bakat pepparkakor med min pappa ! :)
- Kört runt runt runt i norsjö och bara lyssnat på musik och latat mig :)
- Klätt granen hos mormor .
- Hjälpt min mamma i ladugården .
- Gjort klart alla julklappar, tror jag iaf .
- Fått nån j*vla snuva och är hes, men INTE sjuk, jag vägrar .

Listan blev inte så lång som jag trodde, oj !
Men ja ska läsa ikapp mig på allt jag har missat dessa dagar ! :)
Seeeeee ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0