Min helg :]

Så skönt det har varit ihelgen ! :)

Fredag, åkte hem med bussen och då lämnade jag av lite papper till Erika som hon ska rita upp till en tjej i min klass :) Jag bar Pipis inne på konsum medans Lina, den sjuklingen, handlade :) Sen bar det av mot Norsjövalln.
Jag såg idol, åt cheescake och lite annat ;)
Där så hjälpte jag Lina att göra julklappar till hela tjocka släkten och det blir förståss bilder på Pipis :]
( Jag tänker skriva förlåt nu, för i flera inlägg har jag råkat skriva Pippis iställeför Pipis :]  Förlåt! )
Sen lekta jag med Pipis i hoppgungan och hon sjöng glatt och pratade vilt ! Älskar det lilla pyret ! ;)

Lördag: Steg upp och fick börja dagen med att skotta snö, det hade snöat typ 1 ½ decimeter ! :O
Sen åkte jag till jobbet och jobbade hela dan :)
Sen på kvälln åkte jag tillbaka till Lina och det blev ännu en kväll tsm med Pipis :]

Söndag : Åkte till jobbet och jobbade hela dan, sen åkte jag hem och tvär packade ihop och sen åkte jag buss till ske-å igen ! ;) Tack för sällskapet Jenny !
Väl i stan så kom Madde och Erik och hämtade mig, vilken charmig bil alltså ! :]  HAHAHHAHA
Sen åkte vi till lägenheten och där åt/fikade dom :) Men tack även där för sällskapet ! :)

Nu ska ja väl kanske skicka lite uppgifter till mina lärare :]
Pussselipuss !

GRATTIS MATILDA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0