Min helg .

Fredag kom mamma till satn och hämta mig :)
Sen väl hemma kom Isak och hämta mig för Lina ville ha sällskap :) Nadja är så söt nu, hon letar hela tiden efter allas "fotar" (fötter) och sitter hon i gåstolen så försöker hon dra sig över kanten för att se dom :) Så söööt ! :]

Lördag, ja jobba från 7 - nästan 3 :) Så skönt att tänka på annat :)
Sen på eftermiddan ringde lissan och fråga om ja ville följa och se "Twilight" , klart ja ville de, hade ju inte hört nått annat om filmen än att den va bra ! :)
Och den va vekligen SYNDIGT BRA ! Jag blir kär på nytt :)
Det nya kravet på killar är natuligtvis att dom ska va vampyr :] Thihi !
Men jag kan ju hoppas att just de kravet försvinner :)  Hahhaha ! :)
Men han, Edward, va så sagolikt romantisk av sig :] *Åhhh*

Söndag iaf, jag vakna och såg klart filmen som jag och lissan hade börjat se innan vi åkte till bion igår :) Den va inte ens i närheten lika bra som Twilight :)  hahhaa ! Men va kan man säga, den är ju svensk :) hahhaha !
Sen vänta ja till Isabell skulle hämta mig, sen har jag jobbat fram till nu :) Ska förövrigt jobba nästa helg också :] Jag älskar att jobba :]  Det säger ju som KLIRR i kassan :]  hahhaa !

Ne, kanske ja ska funder på nån mat ? :)
Ha de ! ;)

Kommentarer
Postat av: kompis

Vi skull fan ha sett den två gånger !

2008-12-07 @ 19:43:51
Postat av: Nina

Va verkligen Twilight såå bra?.. :O för jag vill verkligen se den! :D

2008-12-07 @ 20:13:31
URL: http://ninaopuh.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0