Torsdag 11 december

Guuuu va tiden rinner iväg :)  haha !

idag har jag haft konditori och jag och Jessica har bakat pepperkakor hela dan :) så fina dom blev ! :)
Annars så har jag varit på körskolan och tankat elinas bil, ( de låter som om jag är värsta generös men så är itne fallet ! )
Igår skulle jag försöka se Grey´s men det gick ju förståss inte :) Jag somnade naturligtvis, men efter gårdagen är det ändå helt okej :) Känner att jag förtjänade att sova . Jag stog i duschen och bara stog i 20 minuter och stekte mig själv under hett vatten :) Så skönt :)

Nu vill jag verkligen ha helg, jag ska jobba och vara hos Pippis :]
Jag känner ändå peppen för att jobba, packa kläder och hjälpa Anna :) Så nice ! :]

Imorgon blir de ändå en slapp dag, ska dricka Champange på dryckeskunskapen och sen är det hål och sen äre idrott, vilket jag tror blir ganska slappt :) Hiihihihiii ! :)

Snart är det jul ! Tralalla lalalla ! :)

Nu ska ja pyssla lite tror ja :]
Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0