9 oktober

Hej där !
Igår var Elina hemma hos mig, den första ur min klasss om sett insidan på min lägenhet . !  Grattis ! :)
Vi pluggade körkortsteori, vilket jag gjort väldigt mycke den här veckan ! :)

Idag så fick vi äntligen brochyrer om stundentmössor/kläder .
Nu kommer bara allt tjaffs om hur det ska va och vad vi ska ha och inte, men just nu ser det ut som om alla är gasnka så överens ! ;) det är ju bra  :)

Madde har tatuerat sig idag, så suget efter en ny tatuering blev inte mindre för det !
Så om ni hittar en hemsida som översätter från svenska till latin så säg till !
Jag vill skriva "lillasyster" på latin med stjärnor runtom ! :) Lite sugen jag är ! !

Imorgon blir de middag med Lissan, så mysigt vi ska ha, bara jag och hon ! :) Jag sak få henne att bli mindre emo, eller hon verkar må hyffsat bra nu iaf :) Jag längtar ! :)

++ Jag skrev allt jag visste och även det jag vill åstakomma med detta, att glömma det ! Det är de enda jag vill, för inget kommer ändå bli som jag vill . . .

Nu sak jag duscha och sen äre sängen nästa, jag har så ont i ryggen efter allt diskande hela dan ! :)
Pusselipuss ! :) !

Kommentarer
Postat av: Elina

men gumman de är klart att de kmr bli som du vill om du kämpar för de. Vi kan kämpa tillsammans för jag har de int heller så lätt som man kan tro :(

2008-10-09 @ 23:50:39
URL: http://misselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0