Äntligen fredag ! :)

Idag så har detmesta gått relativt bra, men jag skvätte ner hela min lärare med vatten och hon försökte skicka hem mig, ajajaja Cilla ! Men jag stog på mig och stannade kvar ! :)

När jag kom hem så åt jag med Lissan, vilken tjej alltså, jag förstår inte varför jag inte tillbringar mer tid med henne, hon gör mig totalt magiskt glad ! :)  Tack för en jätte kul pratmidda Lissan ! PussPuss !

Annars så har jag hittat tatueringen jag vill ha ! Det blir en överraskning ! Ska bara prata med mamma ! :)  Men jag tror det ska gå ! :)

Efter middan åkte jag till Lina och Isak och fick till min förvåning se att Nadja kan gå, stapplande och osäkert, men hon går, FRAMÅT ! Vad är detta, hon blir ju stor juh ! ! ! Det lilla pyret som jag minns jag höll i min armar som nyfödd inte ens 12 timmar bebis ! :)  Pussunge !
Där spelade vi "Rockband", du vet, med trummor och gitarr på X-box ! :) Det va ASROLIGT ! Det måste ni prova ! :) Hahahaha !

Nu ska ja drömma mig bort ett tag, i drömmarnas och sömnensvärld ! :)
Sussa sött ! Pusselipusspuss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0