Känns ändå skönt !

Under helgen har jag itne åstakommit mycke alls, jag har:
- Ätit med Lissan :)
- Lagat mat till Ina, Madde och Ullis, dom sa att det va gott så jag tror dom :)
- Varit på babysim med Nadja :)
- Spelat Rockband med Madde ! :)
- Hjälpt min mamma i ladugården .
- Försökt göra klart allt inför stundentbeställningen, men icke !
 - Slappat !

Jag har även pratat med mamma om min 18års dag/vecka och hon säger "Go for it! " :)
Det känns skönt, nu vet hon precis hur allt ligger till så nu känns det itne som om jag har nått att försöka dölja . :)
Jag älskar min mamma ! <3

Jag har tyvärr ett smärre problem angående min kommande tatuering, så om någon av er läsare kan latin eller vet av en väldigt bra översättningssida så skriv en rad, jag skulle vara evigt tacksam !

Ny vecka på G snart, känns riktigt skönt, jag vill göra bort den så jag kan koncentrera mig på annat !
Men nu ska jag snart se Pretty Woman på tv :) 
Pusspuss ! :)


Kommentarer
Postat av: Kompis

Gå på google o skriv "lexin" . Den sidan har ganska många språk man kan översätta till. Du kan kolla den, vet inte om den har latin men, kolla i af.

2008-10-12 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0