Måndag, 6 veckor kvar !

Jag blir 18 om precis 6 veckor !
- Nu har jag sagt det ! . .

Sitter här och försöker maila med swedbank, jag har fått nått papper om att jag ska ta emot mitt studiebidrag själv från då jag blir 18 och nu ska jag reda ut vars jag vill ha pengarna . Jobbigt värre .

Idag inpuls-gjorde jag hål i örat :)
det blev fint och jag tackar Elina som peppade mig från första början ! ;)

Jag har inte mycke att säga alls, . . .
Jag har namnsdag idag ! Jenny var namnet ! :)
Även grattis till alla Jenny där ute i den stora världen  ! :)

Nu ska jag kolla apa .
See ya ! :)

Kommentarer
Postat av: Tobb3

Alltså du är så mobbad ;) vissa är ju 18 redan ;D

2008-10-10 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0