Måndag, men känns som fredag .

Idag vaknade jag av att jag inte kunde andas och insåg snabbt att jag blivit tagen av förkylningen .
Men men, inte mycke att göra åt .
Gick ner till stan och sen gick jag och Jenny och fikade, tackatck ! :)
Isabell har även ringt och bett mig jobba imorgon också, så jag sa ju självklart ja :) Jag är för snäll .

När jag kom hem så hann jag bara kasta i mig lite mat, sen kom Nadja :)
Jag har lekt med henne och matat henne och tillochmed hunnit bada henne, sen la hon sig i mormors knä och somnade in :) Nu ligger hon på soffan och trynar :) Sötnöten ! :)

Om någon undrar så blev itne min mamma varslad, men många andra . Synd alltså .
Men jag ska då jobba imorogn, får se hur stämmningen blir .

Men nu ska ja pyssla med annat :)
See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0