Måndag .

Idag missade jag inte någon buss, jag slapp även sitta brevid någon skummis . Så skönt !

Skeria idag igen, inte många dagar till !
Det gick väldigt bra idag tycker jag, jag var själv i portioneringen men nu vet jag att jag klarar det med :)

++ Helgen var riktigt lyckad, jag lagade kycklingwraps och som efterrätt blev det hallon och klass :)
Jag tror att alla var nöjda :]
Lite synd att kvällen flög förbi så fort, nu får man kanske inte se Ina på hundra år, men men . . .  Jag ska försöka överleva !
Madde sov över hos mig och under söndagen hann vi åka och bada med Nadja, eller jag badade, och efter det så spelade vi "Rockband" hos Lina och Isak ! Riktigt kul :)

Idag äre en "Cilla-du-suger-fett-dag!" men jag hoppas det hinner gå över tills jag sak övningsköra imorgon, för första gången ! SPÄNNANDE NANTING ! Men det ska nog också gå bra ! :) I hope so . . . .

Jag sitter i min lägenhet och dunkar Fall out boy och jag sjunger falskt med, hoppas inte mina grannar hör mig :] Men jaja , snart äre helg igen och då ska jag äta Palt med min mamma och bror, annars inga planer, titta på "sex and the city" :) Jag längtar redan ! !


Jag ska kolla andra bloggar jag håller koll på nu, men haré fint och fortsätt läs min blogg ! ;)
Haré ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0