Måste vara onsdag idag om det va tidsag igår .

Hej hopp !
Idag va man i portioneringen, lika uppfriskande och kul som vanligt, de är inte ofta jag känner mig nöjd efter en dag på skeria, men idag gjorde ja det ! :)

Jag va och betala avgiften för föskolan och samtidigt köpte jag 6 lektioner, jag bokade även min/mina första körningar, lite spänd känner man sig allt, men de ska nog gå bra det med ! :)
Jag känner verkligen suget eftere körjort nu, alla har det ju typ, och jag vill inte va en sån som typ börjar då jag är 18 och sen tar jag det då jag är nästan 19, icke det ! Jag vill ha de så fort som möjligt så jag kan va med på allt som händer överallt ! Jag förstår ju förståss att jag inte kan va med på allt, men jag har då chansen att ta mig vart jag vill . ! På fredagmorgon ska jag och mamma se vilken bil som är lättare att fixa upp så sen är det bara att börja meka ! :)  haha ! Lite nöjd jag känner mig . ! :)


Men jag ska kolla min apberget och sen tror jag att jag sak packa ihop lite, jag kommer inte skriva föränn gud vet när, jag åker ju till Farfar på fredag och jag får se om jag hinner skriva imorgon ! :) 
Haré fint ! See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0