Ojoj . .

Som ni kanske hunnit läsa i det förra inlägget så har inte min eftermidda varit direkt super, vill egentligen iten skriva mer än så, men det beror på lite av varje, pappa, mig själv och lite kurt, men ytterst lite .
Men livet kan verkligen suga med det vill, och idag ville de vetkligen det .

Kurt, om du läser min blogg kan du ju typ säga hej imorgon, skicka ett mess eller bara fråga hur läget är ?
Jag skulle inte bli missnöjd .
Vad jag begär saker . Usch . . .

Tack för att du vill lyssna på mig hela dagarna Jenny, du är en Pärla !

Jordan Sparks - Tattoo

Kommentarer
Postat av: Jenny

2008-10-31 @ 20:51:22
Postat av: Jenny

Nu har jag typ försökt kommentera hundra gånger men det går dåligt för mig, jag undrar hur det ens kan gå dåligt när man ska kommentera en blogg...

Jaja. Du är bra tänkte jag säga iaf!

2008-10-31 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0