Torsdags sammanfattning !

Under torsdagen hann jag med egentligen inte så mycke, jag va på skeria och bakade bröd som tydligen var väldigt gott, de va ju skönt att höra :)
Sen slutade vi tidigt för att vi skulle se "don´t drink & drive" på Expolaris :) Spännande spännande !
Han som vi lyssnade på hande kört ihjäl sin bror som också va hans bsta vän, och han berättade om sin kamp genom livet ! Ändå spännande att höra men hans röst va så . . . . Lam är fel ord men han pratade så sakta och då slummrade man till en sekund eller 2 :) 
Men sista momentet på föreläsningen va då filmen "don´t drikn & drive" och sen så skulle 2 stycken komma fram och genomgå något sorts "test" :)
Elina va en av dom :) Hon och en annan tjej skulle kasta bollar till varandra med nå helt knasiga briller på :) Elina träffade självklat kan som höll i den föreläsningen :) SNYGGT ! :) Det va som den dagen ! :)

Senare på kvällen kom Jenny O och vi åt kycklingwok med nudlar, vilket hon inte tyckte va så poppis, men de stör inte mig ! :) Jag gillar de :)
Lina ringde och sa att hon och Becka skulle på Balzac freda och hon ville sova i lägenheten . Jaja, sa jag som den snälla lillasyster jag är :)
Efter att jenny hade gått så hann jag knappt lägga mig på kudden så sova jag redan ! :) Magiskt ! :)

Men de va som min torsdag !
Haré ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0