Vilken dag alltså .

Vaknade typ kvart över 7 och tänkte, i helvet att jag vill kliva upp, men jag gjorde det ändå som den snälla flickan jag är .
Gick till skolan och hade samhälls, engelska och religon ;) spännande, NOT ! På religonen pratade hon om hur man får sin karl/kvinna och allt handlade om mensblod, mumma ? NOT !
Slutade 12.45 och då gick jag, elina och jessica hem till elina för att "plugga teori" hette det, men de gjorde vi då inte . Elina började smsa med min mobil till nån patrik och emil stenmark och allt slutade med att vi fortsatte driva med Patrik och jag skrev att jag va 7 år och hade slut pengar på mobilen och att veckopengen inte kom förän på söndag :) Vilket ledde till att han slutade skriva . :)  SKÖÖÖNT !
Jag smsa till Kurt från jessicas mobil, men de va inte ens kul, holn fortsatte ju inte :) haha ! :)
Jessica smsade med min mobil till philip i våran klass och allt ledde till att vi ska ha sex i matsalen hela klassen imorgon, jag tror han balla ut imorgon ! ;)  haha :)  Men nog om det, det får mig att må illa :)

Hörde av mamma igår att det ska bort 30 till från rate, + en förman ?
Varför ? jag hajjar itne alls, hoppas de bara är ett rykte, mamma kommer då inte få sluta, det vet jag då säkert, men man tänker ju på andra som jobbar där, och speciellt förmännen, vem skulle kunna ryka då? alla har ju sutt ansvar och sina borrare ?
Som sagt, hoppas det är ett rykte !

Idag mår jag prima, lever livet som singel, men man vill ju ändå va fast hos nån, men jag tog steget igår och raderade alla sms jag fått från Kurt, SKÖNT ? OHJA ! :)
Känner mig lite som en ny människa, hoppas bara att vi inte möts, blir som jobbigt då . :)

Sitter just nu hos elina och tittar på NCIS och har just ätot pizza, mums ! ;) Ska väl snart gå hem och sova en stund . :)
Ikväll äre Ugly betty och desperate housewives :) Det ska ja se ! Jag håller hela tiden på att skriva vi föresten, men de kanske är för att vi är schitzofren ! :)  haha ! :)

Men jag ska va lite social med elina innan jag ska gå, :)
Pusselipusspuss ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0