Tisdag idag ?

Då man har jobbat och jobbat har jag som börjat tappa tidsuppfattningen, och jag har itne heller riktigt koll på vilken dag det är . Kanske så det ska vara ?

Jag har jobbat och idag är min första rent LEDIGA DAG på länge, men de är svårt att vara ledig, jag vet inte vad jag ska göra, mamma sa som svar på frågan, "Hur är man ledig?", att " Det är då man har tråkigt" . Alltså är jag ledig nu .


Jag va igår till stan, Ina tog hål i örat och jag shoppade lite smycken och presenter till ... vad ska man kalla henne ? Elvira kanske.

Jag ska gå ut och lägga mig ute hos mig och se one tree hill och bara låta den här dagen rinna iväg :)
Så, mig lär ni inte höra av på en stund !
Seeeee ya ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0