Gott nytt år !

Ja, vad ska man säga . :)
Lissan, Erik och Sanna är som utslagna krigare, klockan är inte ens 12, men vi får se om den hinner bli det innan vi går isäng, jag tror vi alla kan behöva sova :)
Vi har spelat spel och lyssnat på så mycke musik så man kan inte tro det :)
Men roligt har vi haft :)

Imorgon är det hemfärd och jag längtar lite, vill hem och krama om Nadja lite :)
Sen så ska jag bara ta det lugnt tills den 4, då jobbar jag :)
Men ja, vi får se vad som händer där emellan :)

Nu ska jag kolla bloggar medans dom andra latar sig ! :)
Hej då !
GOTT NYTT ÅR !

Kommentarer
Postat av: Maria T

DU är saknad så du vet! =) / Maria

2010-01-03 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0