Idag är det fredag !

Ja, de va en stund sen jag skrev, fick en kommentar förövrigt.
Nej Madde, jag har inte fått flytta upp, dom har bara lagat hålet med en plywoodskiva :) Så det inte sak bli så kallt där :)

Vi har haft svinkallt också, -28 då jag vakna igår :) Ändå INTE nice !
Idag va det bättre, bara -23 :)

Igår så slog jag in ännu en julklapp till Ina, hon kommer döda mig nu men :) Det är bara för att jag gillar henne så mycke som jag ger henne allt jag äger :] hahah

Jag har fått jobb på Muzzlan, det är ett dagis i norsjö och jag ska jobba från och med måndag till den 8 januari, med 2 dagars uppehåll (förutom röda dagar) för jag ska ju åka och hämta Lissan med Sanna och Erik i Luleå ! Längtar ! :)
Så ikväll ska jag fara till Lissans mamma och packa ihop lite saker så jag itne mpste toooookstressa när det väl gäller :)

Idag va alltså min sista dag hos Lena för iår, och jag fick en julklapp av henne och barnen, gulliga dom är ! :)
Känns tungt att lämna dom men jag tror det kommer gå bra, jag vill ju ha pengar och mer erfarenhet :)

Just ja, på grund av att jags ak jobba till veckan så ska jag itne vara med på Hets turneringen, den som jag hr slitit för. Jag har tränat och tränat, och nu blir det inte. Men jag överlever :)

Idag ahr jag även varit på sjukan och en läkare har kollat mitt knä, fick en spruta så nu börjar de göra ont, och det sa han att det skulle också, så vi får se hur det känns sen ikväll, kanske jag avlider ? NEEEE ! :)

Nu ska jag fara ! Hej då ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0