Söndagkväll

Helgen har varit lugn ändå, behöver inte gå in på några detaljer känner jag, ni som vet ni vet .

Lissan har skrivit mejl, och då jag läser dom så längtar jag efter henne så mycket, och det tror jag att jag inte är ensam om :)

Jag är inte så pigg på att skriva just nu, men jag tänkte förmedla att under veckan kan det hända att jag försvinner en stund, men jag kommer tillbaka .
Behöver tid med mig och jag är dessutom hos Lena och jobbar på dagarna, så är det något får ni ringa på mobilen eller messa, jag lär väl svara .
Men här på bloggen lär jag inte synas .

Jag ska pilla naveln en stund till sen ska jag sova, ska upp tidigt .
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Madde

Har du flyttat upp ännu ? <3

2009-12-09 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0