Jasssssi .

Alla jävla hjärtans dag va väl okej, men ja, va kan man förvänta sig .

Ja, idag så har jag köpt en mössa som de står "bad hair day" på, den är så fiiiiin . elina har en likadan :)
Annars så har jag bara vare med elina, vi ha åkt bil och pantat burkar och sen sett sex and the city . :) Säg till då du är på säsong 5 :) !

Vi har pratat en del idag, ja har äntligen förstått . Förstått att nu ska ja ändra mig, jag ska sluta vara kräsen, jag ska ge upp det ja inte kan få .
Ja, det finns ju även dom som tycker synd om mig . Så jävla onödigt .
Jag ska sluta, jag svär .
Bättre att sluta nu och koncentrera mig på annat medans jag kan .
Jag är ju trots allt medveten om mitt "beroende" så jag är ju på bättringsvägen . Hoppas ja . .
Jag önskar bara att de va enklare .

Ja, så har jossan gjort mat, så nu sitter man proppmätt och hon klär på dig lite kläder, hon ska och se hockey med spanskarna . Hoppas hon får ha kul .
Men ja , ja ska då tvätta, vilken lycka . .
Men nu ska ja gräva ner mig, känns verkligen att dehär kommer bli "hard work work " . . . .
!

Kommentarer
Postat av: Kompis

Jag gillar din mössa :] !

2009-02-20 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0