Igår hade jag vela vara du . .

Igår va jag alltså chaffis till bland annat min mamma och min "chef" och några till. Det va "firmafest" men bara för de som är viktiga så att säga, och ja skulle i stort sätt skjutsa hem alla .

Kvällen började vid 4 så ja skulle skjutsa mamma och sybil till festen, som va i jörn .
Sen bar de av åt stan för mig och ina, vi skulle tanka bilen på shell, för min mamma har bara ett sånt kort och honhade inte råd att tanka med bara lösa pengar, och sen lämna saker i lägenheten och sen maxi och sen äta och hem .
Väl hemma va vi lite barnvakt men ändå inte, vi såg Tom och Jerry och slingade inas hår :]
Sen bestämde jag och ina att vi skulle sova en stund innan vi skulle hämta alla igen, så 45 inuters vila blev det . Sen ringde inas mamma, min chef, och sa att nu skulle dom vilja bli hämtade .
Så jag körde in till norsjö för att där skulle vi byta till en 8 sittsig bil som peder hade, men den hade hans fru tagit och förmodligen kört till moggis med, så det va bara att köra till jörn, hämta mamma och sybil, lämna dom i norsjö och sen tillbaka för att hämta isabelle, hans och peder .
Vilken natt !
Jag va väl hemma sådär halv 4 . .
Hade gått så mycke fortare om vi hade haft den andra bilen, första gången dom ringde va klockan kvart i 12, så ja körde konstant tills klockan va halv 4, vilket liv man har . . .  Jag är lesssssssss !

Men ja ja, nu ska ja väl försöka roa mig hela dan för att sen åka till stan ikväll . praktik i veckan, peppad ? NOT !
See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0