. . Magisk äcklig dag . . .

Inatt har jag bara drömt om den där ungj*veln .
Ni som läst min blogg tänker kanske  .. . Hmm, Kurt ?  *DINGDINGDING* 10 Poäng till dig !
Jag är så less, den här dan kommer inte bli speciell på något sätt och om den blir de blir de på ett dåligt speciellt sätt .
Skit i det ! . . .

Igår va ja till pappa och år köttsoppa med klimp, jag vet att detta sätter emot min teori att soppa är ingen mat, men just köttsoppa är de :]  Thihihi !
Sem bar de av till Lissan ocg där såg vi 2 and ½ men :) Somnade en stund och sen såg vi Step up ! :)  Den va riktigt bra faktiskt ! :)
Sen såg vi lite Daredevil och sen hem .

Jag är så hilma sugen på att pierca tungan nu, så jag tror jag ska kolla läget men annars ringer jag till dendär julia och bokar en tid så snart som möjligt . Det bara är så . Nu ska de bli av !

Men nu ska ja kolla om omvärlden vill mig nått, vilket jag inte tror men jag kan väl kolla ändå .
See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0