Tisdag alltså . ?

Så j*vla lat jag känner mig .
Mn det är väl så det ska va ibland.
Idag har jag gjort Kroppisar, men enligt mig blev det då ingen hitt . Usch . Med lök och tjaffs . .
Annars så va det första dan som vi jobbade i köket iår, det gick väl sådär, alla tro ja va ganska less men nog gick det bra, jag skulle ljuga om jag sa annat .
Jessica fick veta att hon har en beundrare i 2.an, så kuuuuuul ! :)  hahahahhahahahahha !
Men om jag vore hon så skulle jag väl ta livet av mig, så kul är det egentligen, men lite får man skratta :]

Imorgon jobbar vi kväll, men då vi gick hem så va det bara 4 bokade, men dom ska väl äta dom med . Tydligen .
Vi skulle börja 14.00 med mat i magen, så det blir väl att äta på skeria men vi får se .

GRATTIS PIPIS PÅ 8 MÅNADERSDAGEN ! MOSTER ÄLSKAR DIG MASSSSSSSOR ! <3

Jag är verkligen så less som man kan bli, jag fattar inte ! .
Men jaa, tur att man bara ska lata sig till helgen,  eller, ja, det är då så det ser ut nu . :)
Nu ska ja se tv, . . .
Smsa ? :]
Seeeeee ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0