Dåså , kanske dax för ett litet inlägg.

Jag är så less på att alltid ställa upp för varenda kotte utan att de ens försöker för mig.
Som jag sa till Madde:
Kliar inte ingen din rygg, varför ska du då klia någons?
Jag står fast vid det.
Och min rygg har varit "okliad" bra no länge . . .

Har jobbat, kommer förstätta med de, bra med pengar och jag har ju haft hur kul som helst med Madde veckan som var :)
Hon säger att hon älskar mina uttryck. Som tex.
"Dom kan bajsa", "... I ögat" och massa konstiga saker jag säger då jag blir smått irriterad.

Om jag har förstått det hela rätt så verkar det som om vissa är rädd för mig, det är onödigt tycker jag. För om jag nu skulle bli arg eller irriterad på en person och visa det så har den förtjänat det, garanterat.
Så gör mig inte irriterad då, det är väl onödigt ?

Jag ska leva loppan och jag taggar beachen! ! ! ! ! ! ! ! !
Nu ska ja gå ut till mig och dunka lite fall out boy, jag behöver det !
See yaaaaa  . . .
Ha de så bra !
Lär inte skriva här på ungefär lika länge sen förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0