Ja, onsdag idag

Ja, :)

Här om dagen skrev jag ju om söndagen, va det de sista jag nämnde, jag minns inte.

Men i måndags iaf va de maskerad på scouterna, de va väldigt roligt att se vilka idéer barnen hade :)
Sen sovde Baggis och Matilda hos mig för vi skulle planera Familjegudstjänst, alltså barnens inverkan, och vi skulle skriva ett luciadrama, vi blev då klara med uppgiften och efter det åkte jag och Lina till stan för att handla tapeter :)
Till Nadjas rum och till hallen, blev riktigt bra tycker jag :)
Doms om Nadja ska ha i sitt rum ska jag önska till mitt så de kommer till att tapetsera där :) thihihihi !:)

Jag köpte en gitarr till rock bandet för de finns bara en, så jag köpte en till så man kan spela lite mer :)
Så på lördag ska väl jag och Lina rocka, de är ju marknad ihelgen och jag ska då va hos Lina innan tro ja :) Inget annat förslag har då kommit upp :) Men jag tror de blir jättebra att va där :)

Imorgon tänkte jag städa kyrkan, men vi får se hur det blir med det:)
Annars har jag egentligen inte så mycke mer att säga :) Men ni lär ju höra av mig igen :)


Kommentarer
Postat av: Ina

En till gitarr?! FETT NAJS! :D

2009-11-04 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0