Måndag

I Lördags så va jag med Ina och på kvällen for jag och hon till Lina för att hålla henne sällskap och spela rock band :) Mycket trevligt, efter 1 ½ timma la vi av för då va både jag och Ina helt slut .
Jag har även ihelgen förstått att jag duger bara då det passar andra, jag har ju några guldklimpar i mitt liv som alltid hör av sig och som vill umgås för att jag är jag och inte för att jag har något som dom kan änvända sig av . Det är skönt, för att jag älskar att vara jag !

Söndag va jag på badhuset med Lina och Nadja, där va även Berit, Tuva och Tommy så de blev väldigt roligt :)
Sen så städade jag hemma för de såg ut som om någon hade sprängts i köket, men de är okej :) Jag gillar att städa :)

Snart fyller jag år, ni som itne vet så är de den 17 november och den 15 är de fika för ni som kan, jag kommer även att skicka ut ett sms om tid :) Men nu har jag ju skrivit som en komihåg till mig själv också :) Thihihiii !

Ikväll är de scout, maskerad, jag tror de kommer bli jättebra :) Jag har laddat kameran och det kanske kommer upp en bild eller två på mina små :]
Matilda har ju även kommit hem från Riga så det ska bli kul att höra hur hon har haft det :)

Nu ska jag kolla så jag har allt jag ska ha med mig på scout :]
!

Kommentarer
Postat av: Ina

Så sjukt bra kväll!

Som snart ska göras om. <3

2009-11-02 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0