Söndag

Ja, de va ju marknad ihelgen, gick inte på marknan men Lina hade köpt presic de jag ville ha åt mig :) En palestinasjal som är svart och brun :) Tack !

Jag själv va på bönedag och hade hand om maten, men jag behövde bara värma på den så vad va de för utmaning, ingen alls . Men ganska så kul :)

Igår va jag på hotelle, väldigt kul , men behövs inte sägas :)

Idag har Ina och hennes familj varit här och jag klippte ina, hoppas hon blev nöjd :)

Sen har vi sett Puhs film om heffaklumpen några gånger :) Men just nu är jag, mamma och jonny hemma själva. Men mamma ska snart fara på kurs, så då blir det att titta på oth :)

Nu ska jag lägga mig någonstans och lata mig tills det börjar :)


Kommentarer
Postat av: Ina

Jag blev hur nöjd som helst :)

Tack! <3

2009-11-08 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0