Forts.

Jag sitter på arbetsförmedlingenshemsida och kollar efter nya jobb, det börjar ändå dra mot barnflicka i stockholm, men jag skulle inte klara av att vara borta från min familj och mina vänner och itne känna en kotte där. Det skulle inte funka, visst ?

Men jag har sökt lite jobb, förhoppningsvis så får jag nått här nära, men jag är sugen, annars så fanns de ett litet ställe, jag tror de är ett café och en restaurang i umeå som ville ja ha lite hjälp med allt möjligt, vore kanske kul ändå, jag kan ku lite inom matlagning :)

Nu ska ja leta vidare, snart går jag under om jag inte får något att göra om dagarna som ger lite pengar i fickan :)


Kommentarer
Postat av: Ina

Stockholm röstar vi nej för. Nej, nej.

Umeå, är ett stort ja <3

2009-10-22 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0