Onsdag

Efter som att jag har bestämt mig för att börja om att blogga vore väl idag en utmärkt dag att börja.

Jag har inga planer för idag, ska förmodligen till Lina och Pipis :]
Hon är så groteskt stor nu, igår sa hon "Hej Lilla, ... Hoppla hääääjj" vilket betyder "Hej Cilla, ... toffsar här"
Hon hade fina små toffsar i håret :]  lilla pyret ! ;)

Lila mössan

Mosters lilla hjärta <3


Annars så är det Willow Creek ihelgen som jag ska på, sen på lördag blir det mys och spelkväll med tjejerna, och ev. pojkvänner :)
Jag har egentligen inte mycke mer att säga idag, men de kanske komma sen :]


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, hon har blivit så stor.

När jag kommer hem måste vi umgås, jag är i akutbehov.

2009-10-21 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0