Tragiskt .

Jag va på GLS ihelgen, Global leadership summit, eller nått sånt :)

Ganksa kul, lärde mig endel.

Men de roliga med kråksången är att jag har sökt på ett kundtjänstjobb och dom ringde i fredags och jag råkade trycka bort dom i fickan, när jag ringde upp så fick jag höra från en telefonsvarare att dom kommer att ringa upp "oroa dig inte", idag är de söndag och dom har inte ringt, jag kommer gå under .

Annars så är väl mitt liv bra, Nadja är "sjuk", hon får nya tänder, så hon har feber och är jätte snorig, men jag älskar henne ändå. Lilla pyret. <3

Igår blev de kvarnåsen men girlsen och en pojkvän till en av dom, ska jag va ärlig va de ganska tråkigt från början för vi såg bara tv, men de vände, det brukar göra det som tur är. Men det va en helt okej kväll :)

Idag ska jag till kvarnåsen för att ha möte om morgondagen, det ska vara "dramaförmiddag" i kyrkan och jag ska hjälpa till ;) Tror de kan bli väldigt kul :) Men vi får se ! :)


Kommentarer
Postat av: tinajacobsson

tack för skjutsen och sällskapet idag :D hör av dig under veckan om du vill hitta på något :) <3

2009-10-26 @ 05:08:58
URL: http://tinajaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0