Måndag 5/4

Ja, jag är grymt nöjd med mig helg hos farfar.
han är sådär mysig som han va då jag va 7, han har till sätt att leva som är så lugnande :)
Han sa även något som fick mig att le, han sa, "du ger percis som a Gunvor, hon kunn aller bar sitt o se opa tv, hon handarbete hailetiin "
Alltså, jag är lik min farmor som alltid handarbetade då hon såg tv. För under helgen gjorde jag ett par benvämare åt Lina och en mössa till Nadja :) Jag blev så glad då han sa det  ! :)

Liten C, ett foto som hänger i vardagsrummet hos farfar.

Nadja klev upp halv 7 varje dag men de är sånt man får leva med. :)
Lina blev lite sjkuis så jag tog henne alla mornar förutom en, bara så hon kunde få sova lite mer :)

Idag blir det Lina ett tag sen kvarnis för att vara med Madde och Erik :)
Nu ska jag hitta på något annat än att sitta här :)


Kommentarer
Postat av: Kompis

Gud vad Nadja är lik dej då du va liten!

2010-04-11 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0