Onsdag 24/2

Snart har mina dagar hos Lena rummit ut, oj vad jag kommer sakna dom.
Känns tungt att lämna alla glada miner som skuttar upp en ens famn när man kommer varje dag. Ojoj.
Imorgon blir det sista dagen med alla barn, på fredag är det mys med 2 :]

Men ja, annars då .
Jag ska och se GREEN DAY i juni med Lissan och Erik :) Kommer bli nice ! :)
nananannananan ! Nanannnanan ! :)
Alla biljetter är bokade och allt är klart, bor hos min kusiner :) tack tack !:)
Allt känns så bra ! :)

Nu ska jag baka lite, måste ju bjuda på nå gooo fika imorgon när det är sista dagen med hela gänget ! :)

Kommentarer
Postat av: Kompis

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Do you know your enemy! Do you know your enemy!? Well, gotta know your enemy !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-25 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0