Det va inte igår.

Oj, inatt drömde jag om dig. Det var ett bra tag sen jag gjorde det.
Undra om jag tänkt på dig i bakhuvudet dom senaste dagarna av en anledning ?
Jag drömde som i 2 delar, jag vaknade första gången och gick och drack vatten och tänkte att detdär va konstigt. Men sen trodde jag inte att jag skulle drömma mer.

Det jag minns av första delen var att du visade mig din nya lägenhet som var mer som ett stort hus med massa rum, de flesta var sovrum med 4-5 sängar i varje. Det va som bara en gång som man kunde röra sig på.
Vi gick in i ett speciellt rum med en giganskt säng och där la du dig. Började prata om att du har tänkt på mig och jag gick omkring i rummer och kollade tills jag ocksp hamnade på sängen. Vi pratade i evigheter kändes det som.
Det va inte direkt mer än det, det va då jag trodde att det kanske ändå fanns flera sidor av dig. Vilket gjorde mig glad.


Efter att ha druckit vatten och gått tillbaka till sängen somnade jag om igen.
Nu var det också i din lägenhet, men den va liten, kanske hade 3 rum eller nått.
Du fick besök medans du visade mig runt, av två tjejer och dom började pika ner mig och snacka massa skit, vilket jag klarade av tills du också började.
Jag minns att jag blev ganska arg och tänkte bara lämna lägenheten utan bråk.
Du satte dig i soffan som stog så pass nära hallen att du såg när jag hade tänkt gå.
Du reste dig och sa med en ganska konstig röst att du önskade att jag aldrig skulle köra över dig, att jag alltid skulle vara lojal och snäll. Massa om att du tyckte om mig.
Sen kom de där tjejerna och började igen, och då tog jag tag i en sortes plansch eller affisch och gick ut med den genom dörren, när halva planschen var genom dörren smällde jag igen dörren och rev av den i två delar.
Du blev upprörd som jag förstog och jag började halvspringa ner för trappuppgången med dig i hasarna.
Men du skrek inte efter mig, inte med en arg röst, mer med en vänlig och förstående röst.
Jag ville väl inte bli lurad på något sätt så jag sprang mot utgången och innan jag tog i handtaget så vände jag mig om och där stog du med den vänligaste blick jag sett.

Sen vaknade jag .

Jag kände mig ganska uppjagad och kunde inte somna om, jag har gått hela dan och velat ha en förklaring på drömmen. Jag har velat fråga dig hur du mådde om det va något som hade hänt.
Jag tror dock inte på drömmar och tror inte att de kan leda till något, men det hade varit kul att veta mer.

Nu har jag iaf skrivit av mig och jag hoppas att någon kan tyda.
Men nu hoppas jag att den här drömmen var den sista, jag är ganska less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0