Måndag

Ja, blev en sen natt så jag har varit väldigt trött idag, men det har ändå gått bra hos Lena :)
Det har som varit härligt väder så vi har försökt att vara ute mycke, och frisk luft gör att man känner sig mer pigg :)

Jag har varit idag och skjutsat Lenas barn Lisa på hennes fotbollsträning, så efter det så hann jag göra lite ärenden :)
Jag hann fixa Lissan födelsedagspresent :)
Lämna in Muzzlan nyckeln på kommun :)
Va på arbetsförmedlingen och hämta nya papper att fylla i :)

Sen har jag även, alldeles nyss kommit ut ur duschen :)
Ganska skönt :)
Har som längtat lite efter de :)

Ikväll blir de nog en lugn kväll, ska se på tv och så :)
Får se om jag far till Lina en stund, men det tar jag itu med sen :)

Nu ska jag ringa Madde och se om hon svarar :)
Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0