Onsdag 20/1

Idag har alla barnen varit i Åmliden på barntimmen :)
Lina och Nadja följde också med dit, massa spring coh bus en hel förmidda :)

Hos Lena blev det mat direkt och sen vila, sen va vi ute och lekte :)
Annars så har jag fått väldigt mycke hosta och det kanns inte alls bra.
Men jag gissar att det går över snart.



Jag hade tänkt skriva lite om mig själv, sånt som endel vet och andra inte :)

* Jag har ett groteskt sifferminne och telefonnummer och liknande fastnar på inte så många sekunder.
Jag behöver inte hört ett telefonnummer mer än 2 ggr innan det fastnat.
Vilket har sin för och nackdelar såklart. Födelsedagar och mobilnummer är ibland en plåga.

* Jag sover med en hand på hjärtat, eller iaf inärheten av det.
Varför vet jag inte, men jag gissar att det är för värmens skull, jag somnar inte om det är för kallt.

* Jag kan inte se en film efter klockan 8 på kvällen, eller kan kan jag väl, men det är svårt.
Jag måste sitta för att hålla mig vaken, det är det som är problemet.

* När jag ser på tv eller istter stilla med munnen öppen på något sätt så "piper" det ur min mun.
Det har gjort det iaf, hoppas nästan det hat slutat, jag märker nämligen itne själv detta ljud, det är min omgivning som tycker det är lagomt irriterande.

Nu tänkte jag göra det lite mer spännande för mig.
Skriv någon som jag gör eller något du vet om mig som jag inte skrivit, kan va kul att kolla bara :)
Var inte blyg, jag tycker det ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0