Söndag

Ja, idag känns som en sån dag då jag bara vill ligga på soffan och lata mig, men så lär det ju inte bli .
Ajja, jag överlever.

Igår hade jag och mamma myskväll.
Vi åt glass och tårta och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen, helt okej film.
Efter det såg vi Hundtricket och sen Law and Order, Alltså en myskväll för mig och mamma :)

Jag har länge velat göra om bloggen, den är itne alls jag längre, men jag har ju noll koll på hur man gör.
Någon som kan hjälpa mig? :)

Imorgon blir det tillbaka till Lena, kommer bli så kul :)
Har som längtat lite, men jobb är ju också bra :)

Nu ska jag kolla fler bloggar och kanske komma på hur man gör om :)
Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0