Tecken på liv här tack .

Skriver jag bara för att jag själv ska komma ihåg saker eller är de någon som läser ? :)
Ge lite förslag på vad jag ska skriva om :) Det kan väl va kul ! :)

Ja, jul och nyår va helt okej, det finns inget jag hade vela gjort annorlunda. :)

Idag har det varit en slappar dag, har bara sett tv och suttit vid datorn, just nu sitter jag faktiskt vid min egna, Isak har varit så snäll och fixat så allt funkar nu :) Han är så snäll :)
Jag har även varit till en kollega och fått veta lite uppdateringar om mitt schema till veckan, det ser slappt ut kan jag lova :) Men barn är ju barn så det blir nog full fart ändå ! :)

Igår va jag till rökå med Johan, vi spelade spel med Madde och Erik och det var faktiskt riktigt roligt :) Tack för det !

Nu har jag 2 alternativ att välja mellan, antingen starta Zoo Tycoon och spela lite, eller sätta mig framför tvn och lata mig :)
Vi får se vad jag väljer, men som jag tidigare skrev, det är en slappar dag :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läser och vill uppdateras på vad som händer i ditt liv. :)

2010-01-03 @ 18:54:12
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com
Postat av: anonym

vilken johan? =)

2010-01-03 @ 19:23:02
Postat av: Ina

Johan? whut? :P hur lyckades du med de?

2010-01-04 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0