Fredag 5/3

Nu är det helg ! ! *Segerdans*

Jag har delvis längtat men ändå inte, nog är det kul på praktiken nu men det är ändå skönt med helg. :) Speciellt denhär helgen !

Ikväll ska jag väl inte göra så mycke, baka kanske.
Imorgon på dan hade jag tänkt åka till lycksele och gå på marknaden en stund, men det kan lätt ändras till något annat.
Sen söndag är det stoooorkalas för Morfar som fyller 80 år ! Hurra hurra hurra hurra ! :)
Blir massa fika och massa släkt :) Blir nog helt kanon ! :)

Borde jag va taggad redan nu att fara på Green Day i juni ?
FÖR DET ÄR JAG ! :)  Har lyssnar sönder skivan i bilen och dunkar musik så hög att jag tror högtalarna ska spricka ;) Thihihi, det är så nice !

Nu ska jag äta en riskaka med pizzasmak :)
Hejsvejs !
Bjuder även på en bild ! :)


<3 Ögonsten !

Kommentarer
Postat av: Ina

Hurra, hurra, hurra!

Så fint, så fint.

2010-03-07 @ 17:10:44
URL: http://entracte.blogg.se/
Postat av: Kompis

Klart du är taggad! Kom till mej nån kväll så kan vi tagga mer!

* Fin bild på Nadja =)

2010-03-08 @ 13:59:55
Postat av: giika

Oj, vad stor hon har blivit... inte okej :P



Du borde för övrigt skriva varje dag när jag är i utlandet, jag har ju inte så mycket att roa mig med här :P

2010-03-08 @ 20:34:57
URL: http://giika.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0