Tisdag 16/3

Ja, igår va det scout, och imorse då jag vakna va jag helt död, men det gick bra idag ändå.
Känner ibland att på skolan sål kan eleverna mer än vad jag kan, eller så har de så pass svåra uppgifter att jag nästan inte kan hjälpa dom, men oftast går det ändå :)

Idag då jag hade slutat så åkte jag till Lena för att hon skulle skriva på några papper, hon berättade att barnen fortfarande pratar om mig, och säger saker som jag sagt och frågar när jag sak komma nästa gång, det riktigt värker i hjärtat då jag hör det, saknar dom så mycke ! !

Jag har även klippt mamma idag, hon blev då nöjd och det är det som är huvudsaken.
Annars så ska jag sticka en benvärmare ikväll hade jag tänkt :) Mormor fyller år imorgon och just nu har jag bara en benvärmare :)
Så det är dags att jag sätter igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0