Lördag 29/5

Snart åker jag, Madde och Lissan till Göteborg, kommer bli kanonkul tror jag, men endel saker oroar jag mig över, men jag tror att då vi väl är där så kommer allt att klarna :)
Fredan ska vi på liseberg och lördag, alltså om en vecka så ska vi på konsert ! YEAH !

Annars så tänker jag inte på så mycke annat, jag längtar efter att få vara lite ledig, iofs är det kul att få jobba men ibland känns det tungt :)
Sånt som händer.

Jag kan inte säga att jag skriver här så ofta, jag gör de då jag känner att det behövs, för mig eller för någon annan. Jag har ju några stammisläsare som jag alltid kan nå genom att blogga. :)

Nu ska jag nog se lite tv, det va som längesen jag hann de :)

Kommentarer
Postat av: Kompis

Det finns absolut ingenting att oroa sig över!! Vi ska ju se Green Day!! Och Jonossi!!! Haha två flugor i en smäll! Fan va kul vi ska ha!!!! Vi åk imorrn!! Äntligen bort ur surhålet en stund!!!!!!!

2010-06-02 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0