Jag är full av . . .

Jag har en Jenny-kick ! :)
Jenny va nyss här och vi åt och pratade och pratade, eller jag pratade ! :)
Hon har färgat håret rött ? ! :O :)  Men det var fint ! :)
Tack för att du kom Jenny, jag behöve lite Jenny-power ! :)

Annars så funderar jag mycke idag, jag funderar nog mest på vad som komma skall . . .
men det är inget som jag orkar bry mig om nu ! :)

På lördag ska jag laga mat till ina och madde, hoppas dom kommer gilla det :) Det är en lite överraskning om vad dom ska få men jag lär skriva sen va det var och vad dom tyckte :)  det är nog första gången jag lagar mat till dom som dom inte vet vad det är och jag vet inte om det kommer bli bra eller inte :)  men men . . . .
Någon som vill göra nått på freda ? :)

Nu ska jag kolla andras bloggar !
See ya !

Kommentarer
Postat av: lilsisss

passa hon lika bra i rött som jag gör ? :}



pussssssssssssss <3

2008-10-09 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0