Rubrik jah .

Det känns som det händer mycke men ingenting .
Jag sa till mig själv då jag gjorde denhär bloggen att jag inte skulle hålla på och tjata om mitt liv som tokig/galen/kär singeltjej, men de är precis vad jag ska göra nu .
Jag är kanske lite kär, men jag kallar det itne kär för det är ett erkännande och jag pysslar inte med sånt, jag ser det mer som en sjukdom som jag inte kan bota direkt, . . .
Låt säga att jag är "kär" i en Kurt, ja, vi kallar honom Kurt . Kurt är snäll, vad jag tror iaf , glad och ganska snygg dessutom. Men kurt är även gasnka blyg och ej så social, vilket gör mig galen och jag tror jag smäller av på någon ! !
Kurt är singel vad jag vet och han bort en liten hydda i skogen . Eventuellt, de vet ju inte ni ? Eller hur ?
Jag har i många dagar/nätter ochdagarna har tyvärr blivit till månader , . . .  men jag har iaf tänkt på Kurt ganska mycke och nu på senare dar insett att han är som alla andra små "kurtar", han är inte den jag tror och skulle det komma ett sms där de skulle stå, "som jag fattat vill du kanske umgås?" då skulle jag säga " jag har fattat lite mer än så" vilket man kan tolka som man vill, men de tänker jag leva med . . . .
Jag är helt enkelt less på dessa sömnlösa nätter som ändå inge hjälper mig på något sätt . . .
Så jag ber dig nu Kurt, kryp ut ur min hjärna, den vill ha andra besökare också och inte bara stammisar . . .

Känner mig lite som en alkohollist när jag skriver detta men det struntar jag i :
Hej jag heter Cilla och jag är tydligen kär !
Hej Cilla !

Mexico NÄSTA !

Kommentarer
Postat av: Jenny Larsson

Hej Cilla!



(det kan ju vara bra med sådana konstateringar också. och jag tycker kurt borde höra av sig, åtminstone för att få det hela bortgjort?)

2008-10-21 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0