Onsdag

Jag skrev ju att ni inte skulle höra av mig på ett tag, jag hade en liten svacka som gjorde att jag kände mig ganska nere, men den är över nu !
Jag är dessutom ledig idag och varför inte skriva en rad eller två då .

Lucia med scouterna gick väldigt bra, stressigt som vanligt men de gick bra  ! :)
Imorgon är de bad mes småttingarna och snart kommer mitt paket som jag beställt efter, kommer bli så bra :)

Jag är dock sugen på att shoppa lite kläder inför jul och nyår, men det tar jag någon annan helg, och kanske jags ka övertala Ina att vi gör en helg i umeå, det kan båda behöva :]

Nu ska jag in till norsjö för att handla värdelösa saker, men jag behöver dom :)
Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0