Igår alltså .

Då man är med Jessica det är då allt action händer !
När jag hon och Elina skulle gå över gågatan, där gående har företräde ni vet, då kliver Cilla ut på gatan och hon ser att det kommer en bil och gubben i bilen börjar skrika ut svordomar i bilen, inte så vi hör men vi ser det ju, vilken typ ! Gubbe !
Sen så skulle jag och Jessica på apoteket och sen hem, på hemvägen springer vi upp en man och när vi tänker passera så vevar han ut armarna som, "ni får inte gå förbi", jag och Jessica går bakom honom mi 3 meter till sen racear vi om honom.
När vi väl passerat så kan inet Cilla vara tyst längre, hon kastar ur sig svordomar och blir ganska irriterad, Jessica titta bort mot gubben som hade svängt, och han flinar typ .
Sen när vi möter honom efter snöhögen så gör han nått kontigt tecken mot Jessica och hon flippar ur totalt, värsta hispig hon blev ! Men den där gubben kan ju inte har varit frisk alls ?

Men ja , .

Mamma kom till stan, hon skjutsade oss till maxi så vi kunde handla, så nu har vi mat till en armé, eller Jossan ! :)
När vi kom hem så packade vi upp allt, sen så provade jag mina nya byxor som jag hade beställt, dom sitter som ett smeck ! :) THIHIHIH ! :]
Annars så gjorde vi inte så mycke, vi for till linus, molle och krille en stund, dom hade ju värsta röjjarpartyt eller NOT ! Men vi spela tvspel, och Cilla spöa verkligen alla ! HAHHHAA
Halo och burout revenge är ju min grej som några kanske vet :) :]

ULLIS TOG KÖRKORTET IGÅR ! :) GRATTIS !

När vi kom hem så hade vi talktime :) Riktigt skönt flicckor :) Tack :)
Sen skulle vi försöka se en film som Jessica promt ville se, Crossroads :) hahahhaa !
Men hon somna då först och jag tätt efter :)

Nu ligger Jessica i min bäddsoffa och Jossan okuperar toaletten :)
Nu ska ja försöka fika :)
Seee ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0