Ojsan .

För det första:

Madde, det är okej, du får komma ihelgen eller nått :) Det löser sig ! :)

Jag har haft nästan förlite att göra så jag ska inte försöka ursäkta mig för varför jag inet skrivit.
Jag har fyllt år, men de kändes bara som en vanlig tisdag med massa fika och alla ska grattis, så ja ville ju inte va otrevlig och inte säga tack, så de gjorde ja .
Jag fick :
Högtalare till bilen, gardiner från då ja gick högstadiet, tvål och lotion, parfym, en tröja, servettringar, en trasa, ett tro-hopp-kärlek smycke, kortlek, spegel, pengar, kakor, ljusstake? och kramar :)

Jag har även sovit hos Ina i umåe från söndag till måndag, och då hann jag städa lite åt henne, kändes bra :)
Igår va ja på arbetsförmedlingen och dom sa, "SÖK JOBB ! du är iofs duktig men sök ännu mer, annars skickar vi dig till andra sidan världen ! "

Men jaja, nu ska ja ringa ett samtal som kan leda till jobb förhoppningsvis :)
.


Kommentarer
Postat av: Ina

förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt och åter tusen förlåt att jag inte sa grattis! Åh, jag som gjort en påminnelse och allt! :(

Det sög. Åh, typiskt.

Aja, grattis i efterskott! Och miljoner tack för att du är så fin som städar åt mig!! <3

2009-11-20 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0