Torsdag

Under veckan har jag itne varit direkt allert med mitt skrivande, men jag har haft lite annat för mig :)
Jag har:
Haft scout
Haft tonår
Tisdag jobbade jag hela dan
Onsdag har jag förberett inför helgen med Baggis

Så man kan säga att jag har haft saker att göra :) Men huvudsaken är ju att jag skriver nu :)

Snart är de den 17, betyder, TÅRTA ! :)
Men innan dess är de fika med mina vänner, ska bli kul att umgås :) Har saknat de lite :]

Men även innan dess ska jag till Jecca och hälsa på, som fick en liten gosse förra helgen :]
Så jag och Lissan ska dit och äta lunch imorgon :]

Snart är de dags att klippa sig, ska ju få de av mamma då jag fyller år :)
Men vars ska jag klippa mig ? Har ni något bra förslag, och har ni något förslag på hur ? Kan va kul att se vad ni tänker och tycker :)
Ni som inet sett mig på en stund, mitt nuvarande hår är långt och luggen räcker nästan till hakan .. Det vill vi ha ändring på ! :)

Idag ska ja då fara till Baggis och vi ska göra klart diplom och märken inför söndag, sen ska jag va barnvakt till Nadja ett litet tag för dom håller på och målar och tapetsera i deras hus, och då är det lika bra att hon får vara med mig :]

Nu ska jag kila !


Kommentarer
Postat av: Madde

Förlåt för att jag inte kan komma :(

2009-11-15 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0