Onsdag

Det är onsdag idag men de har känts som fredag hela jävla dan, men nu känns det äntligen som lite onsdag .
Har vare med Lina ikväll, ganska skönt för jag kan verkligen vara mitt vanliga jag med henne .
Har även fått nya brills, jag är väldigt nöjd med dom och jag tror jag kommer använda dom mer än dom jag hade innan.
Så på så sätt har det varit en bra dag.

Hade prov i projekt och företagande, men det gick då åt skogen,  måste säga att dethär måste vara första gången jag förtjänar ett ig !
Men jaja, så är det .

Jag hostar som ett svin nu helt plötsligt och vette fan va ja ska göra åt saken . .

På freda bär det av åt umeå för att hämta ina och pontus iaf, ska bli skönt att köra lite bil och känna lugnet, får se hur det blev om jag skulle fara själv eller om Inas mamma skulle följa och se hur jag sköter mig ? :)

Nu ska ja sova tror ja, blir ännu mer bil imorgon så jag måste som vara pigg !
Gonatt ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0