Magiskt äckligt !

Drömde att jag va ihop med en kille inatt, ni som förljer min blogg vet ju vem det är man jag skriver inga namn på den fronten nu .
Jag va hemma hos hans föräldrar och skulle äta någon sorts middag, typ soppa .
Han kom hem och sa :
- Hej Cecilia !
Jag börja som tänka efter men svarade med ett Hallå !
Han satte sig och började hålla sin hand på mitt ben, han i stortsätt slet i mina byxor ? Som om de vore värsta hemligt att de va nått ? Men jaja , hans mamma sa åt mig att ta rommen, som vi tydligen hade, och sen skrek hon åt mig då jag inte genast började ta romm . ?
Vi gick över till hans grannar och där satt vi och såg på tv, jag lutandes mot hans rygg och mina händer på hans ben .
Sen då vi gick hem igen klagade hans pappa på att om hans döda syster hade levt så hade han inte haft dendär tatueringen på armen ? Som va en fjäril .
Men sen släppte han som de .
Vi gick in för att diska och helt plötsligt står jag där i bara underkläder och likaså han och diskar, han sa att det va för att han gillar att se på mig och för att vi inte skulle bli blöta ? ( WHAT! )
Men jaja, vaknade iaf då vi hade lagt oss i soffan för att sova en stund, skönt !

Man önskar ju ändå ibland . . . . .  ...
Det kändes så äckligt, men ändå magiskt , jag vill ju fan bara glömma, men dehär är väl en del av processen !
Men nu ska ja göra min klar för skolan !
Hej då !

Kommentarer
Postat av: Kompis

Vissa gånger vill man aldrig vakna.

2008-11-26 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0