Vilket lov . . .

Mitt lov har bestått av att jobba och jobba och jobba.
Jag har inte gjort så mycke annat .
Försökte va på en fest igår men ja va inte alls taggad så det blev hemfärd för mig, sorry lissan .
Jag va hos lina iställem och såg Jacke, Isak, Johan och Macke spela Rockband till sena natten . Spännande må jag säga .

När jag kom hit till stan så ser jag och min mamma att min lilla hamster har dött, av törst . .
Stackare, har ju bara haft den lilla rackaren i 1,5 år . Självklart är de mitt fel att den dög, glömde titta så att kulan ramlat ner i pinnen . R.I.P Lillan ! Miss you !
Mamma frågade om jag ville ha en ny, men i helvete, jag kan ju itne ens ta hand om min själv längre.

Har nyss sett gossip girl, spännande, men ja ha som en klump i magen efter allt lov . usch .
Pappa va även hem till oss idag, men ja, han ha ju som ingen annan . "/

Skolkatalogen har kommit, fy fan hur man kan se ut . .

Kurt, BITE ME !
Jag är less dig, innerst inne .

Jag har tagit hit träningsmaskinen, ska inte sitta och slöa nå mer .

Nu ska jag göra nått med mitt liv .
See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0